Eventy firmowe i tematyczne

 

W ramach naszej wieloletniej działalności oferujemy kompleksową organizację i obsługę pikników firmowych, konferencji oraz spotkań integracyjnych. Dzięki naszej elastyczności jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom Klienta i nie wahamy się podejmować nowych wyzwań. Na etapie przygotowania projektu imprezy integracyjnej/firmowej oraz w trakcie jej realizacji służymy nie tylko wiedzą merytoryczną, ale i doświadczeniem wynikającym z realizacji kilkudziesięciu imprez dla firm. Listy referencyjne, które posiadamy, świadczą o tym, że Klienci są zadowoleni z naszych usług i zamierzony cel zostaje osiągnięty.

Impreza firmowa/integracyjna z GRUPĄ EVAN to świetny pomysł na zabawę pełną atrakcji i wrażeń. Nasza oferta szyta jest na miarę wymagań małych i dużych firm, ale również osób indywidualnych.

  • Odpowiednia wybór miejsca
  • Catering dla wszystkich uczestników + napoje
  • Meble piknikowe ( stoły,ławy) namioty
  • Odpowiednio dobrany scenariusz imprezy
  • Gry i zabawy dla dzieci i dorosłych
  • Wieczory tematyczne ( np. PRL, Dziki Zachód)
  • Pełną obsługę techniczną, scenę, dźwięk, światło na najwyższym poziomie
  • Szeroki wybór konferansjerów i DJ’ów
  • Występy zespołów muzycznych, tanecznych, kabaretowych
  • Dyskoteki, zabawy taneczne, pokazy tańca, karaoke na żywo
  • Transfer uczestników
  • Projekt i druk plakatów, zaproszeń

CZTERY STRONY ŚWIATA

W programie biorą udział: jedna wokalistka, 3 tancerki, a także osoba prowadząca. Program składa się z 4 setów: arabskiego, rosyjskiego, francuskiego, afrykańskiego.

Set 1 ARABSKI

Pokaz tańca brzucha – ok 3 min
Konkurs – ok 5 min
Pokaz tańca brzucha – ok. 3 min
Pokaz mody arabskiej na ochotnikach z publiczności –  ok 5-10 min
Nauka tańca brzucha – ok 10 min

Set 2 ROSYJSKI

Wokalistka  plus  tancerki wykonają utwór Kazaczok – ok 3 min
Konkurs: nauka Kazaczoka – ok 5-10 min
Wykonanie piosenki Bialo Jerozy – ok 3 min
Konkurs – ok 5-10 min

Set 3 FRANCUSKI

Dziewczyny z grupy tanecznej wykonają utwór do
Moulin Rouge (z boa i melonikami). Następnie odbywa się konkurs na naukę
Moulin Rouge, do którego zapraszani są Panowie z publiczności.

Set 4 AFRYKAŃSKI

Wokalistka i grupa taneczna w piosence Shakiry „Waka, waka”
+ jej nauka dla dorosłych – ok 10-15 min
Piosenka „Ramaya” – ok 3 min
Konkurs przechodzenia pod liną do piosenki
„Wyginam śmiało ciało” –  ok 10-15 min.
Dziewczyny z grupy tanecznej będą ubrane w spódniczki imitujące siano
i peruki afro + biżuteria. Wszystkie będą wymalowane na murzynki.

NOC ROSYJSKA

W programie imprezy rosyjskiej podziwiamy występ wokalistki z 3 osobową grupą taneczną w repertuarze Biało Jerozy i Kalinka. W występ wplecione są konkursy dla klubowiczów. Po pierwszej piosence wokalistka wybiera chętnych z publiczności, którzy biorą udział w konkursie Kto najlepiej zatańczy Kazaczoka? Od Organizatora otrzymują upominek w postaci szampana lub drinka (ewentualnie rosyjski alkohol). Kolejny konkurs to rosyjska ruletka z piciem wódki/wody z wybranymi z publiczności ochotnikami.

HALLOWYN PARTY

Program I
Tancerki wystylizowane na diablice lub szkielety wykonają wejścia taneczne do odpowiednio dobranej muzyki. Jedno z wyjść może być z ogniem. Można również wybrać opcje pokazową z akrobatką, którą w całunie wystylizowani ochroniarze wnoszą na scenę.
Program II
2 wyjścia pary tanecznej – Nikodema i Martyny. Ich styl tańca to hip-hop itp. Program składa się z 2 setów. Każdy set trwa około 5 minut. Sety przygotowane są w dwóch stylizacjach. Pierwsza to stylizacja „na zombii” jak u Michaela Jacksona, druga to straszny Joker. W obu wyjściach tancerze mają pomalowane twarze i odpowiednio dobrane stroje.
Program III
Sabat Czarownic. Proponujemy choreografię za materiałem jako pokaz
cieni. Po występie tanecznym materiał zostanie usunięty, a w tym miejscu będą znajdować się dwa stanowiska obsługiwane przez hostessy w czarnych pelerynach oraz kapeluszach wiedźmy. Jedno stanowisko to stolik do wróżb z kart. Drugie stanowisko organizuje Organizator. Może być to przygotowany w wielkim kotle koktajl z owoców i alkoholu. Hostessa – wiedźma miesza go olbrzymią chochlą, nalewa do szklaneczek i zaprasza imprezowiczów na degustację.

IMPREZA PIRACKA

Program zawiera kilka atrakcji do wyboru: występ taneczny szalonego pirata striptizera (alternatywą jest tancerz break dance), wyjścia taneczne 3 piratek – tancerek, pokaz w wykonaniu jedynego na Śląsku ekwilibrysty, który zaprezentuje sztukę utrzymania równowagi na elementach kulistych jako marynarz utrzymujący równowagę na maszcie oraz konkurs : „Szukanie skarbu”. W klubie schowamy mały skarb, którego klubowicze będą szukać. Skarbem będzie butelka z listem. Znalazca będzie musiał na scenie odczytać list. Jest on komiczny i zawierający zadania do wykonania np. oświadczyny na miotle.
W nagrodę otrzyma od Organizatora prezent: szampana lub coś innego.

IMITACJA SESJI ZDJECIOWEJ

Imitację sesji zdjęciowej można wykonać w różnej tematyce: motoryzacyjnej, pirackiej, plażowej, anielsko-diabelskiej itp.
Przykładowo – imitacja plażowa: 4 modelki w różnych strojach kąpielowych na piasku wśród palm w klubie. Dziewczyny leżą na leżaczkach lub grają dmuchana piłką plażową na specjalnie wydzielonej dla nich plaży i pozują do zdjęć dla fotografa. Każdy gość może mieć zdjęcie jeżeli ubierze kąpielówki albo strój kąpielowy lub wygra jakiś krótki quiz bądź konkurs zapowiedziany przez DJ’a.
Sesję zdjęciową można połączyć np. z pokazem tanecznym lub pokazem bielizny i strojów kąpielowych. W przypadku motocykli lub quadów można np. w trakcie imprezy wjechać nimi na podest wśród ogni. W przypadku piratów można usypać wyspę z piasku. Jesteśmy w posiadaniu tratwy. Na wyspie do sesji zdjęciowej można ułożyć syrenkę pomalowaną w body painting.

IMPREZA PIRACKA

Program I
Program z udziałem 3 dziewczyn z grupy tanecznej, które:
– zrobią 2 wyjścia taneczne
– przez godzinę (można to podzielić na dwie tury po pół godziny) będą rozdawały jako hostessy gadżety zakupione przez Organizatora (przykładowe pomysły: cukierki lentilki jako tabletki albo pewną ilość gadżetów długopisów – długopisy jako strzykawki).  Jeżeli Organizator wypożyczy łóżko szpitalne lub inny gadżet medyczny można zorganizować imitację sesji zdjęciowej. Przez godzinę będzie można układać publiczność do łóżka, a dziewczyny w strojach pielęgniarek z mega strzykawkami będą pozować do zdjęć (fotograf po stronie Organizatora). Program ten kończy konkurs dla 3 uczestników picia piwa z mega strzykawki (nagrodę sponsoruje Organizator).
Program II
Dr MANIANA to trio wokalno-taneczne wykonujące największe przeboje lat ’90 takich zespołów jak : E-rotic, Mr. President, Dj Bobo, Fun-Factory, Fancy. Dr Maniana z pomocą swoich sexi pielęgniarek. Zastosowanie takiej metody na pewno wyleczy każdego słuchacza i wprowadzi w stan totalnego luzu.
Program III
Janusz Benesz – kabarecista, wodzirej, zwycięzca Maratonu uśmiechu w telewizji TVN. W programie nocy medycznej prezentuje się ze skeczem o pielęgniarce Zosi oraz śmiesznym quizem o służbie zdrowia.
Programy można ze sobą łączyć.

IMPREZA PIRACKA

Imprezę można zorganizować według kilku scenariuszy:
Scenariusz pierwszy: występ składa się z dwóch części: pokazu tanecznego 2 akrobatów i tancerki oraz pokazu mody jaskiniowej w asyście akrobatów. Występujący są pomalowani w body painting i wystylizowani na dzikie zwierzęta. Po pokazie tanecznym następuje pokaz mody jaskiniowej na grupie 7-10 chętnych z publiczności (ochotniczki zostają wybrane na początku imprezy, stylizujemy je w jakimś punkcie dobrze oświetlonym lub na zapleczu i przygotowujemy do pokazu). W trakcie pokazu dziewczyny są wyprowadzane kolejno przez akrobatów. Program przewiduje również konkurs np. na najfajniejszy taniec.
O zwycięstwie decyduje publiczność. Zwycięża najlepiej wyglądająca oraz najlepiej tańcząca kandydatka.
Scenariusz drugi: występ składa się z dwóch części: pokazu tanecznego 2 akrobatów i tancerki oraz pokazu mody jaskiniowej w asyście akrobatów. Występujący są pomalowani w body painting i wystylizowani na dzikie zwierzęta. Po pokazie tanecznym następuje pokaz mody jaskiniowej na naszych modelkach (modelki stylizujemy na zapleczu). W trakcie pokazu dziewczyny są wyprowadzane kolejno przez akrobatów. Program przewiduje również konkurs np. na najfajniejszy taniec. O zwycięstwie decyduje publiczność. Zwycięża najlepiej wyglądająca oraz najlepiej tańcząca kandydatka.
Scenariusz trzeci: występ składa się z dwóch pokazów: dwójki akrobatów i tancerki. Występujący są pomalowani w body painting i wystylizowani na dzikie zwierzęta. Wykonują dwa wejścia taneczno – akrobatyczne. Klub we własnym zakresie dekoruje wnętrza oraz zapewnia gadżety do rozdania wśród gości np. dmuchane maczugi.

W naszej ofercie znajdą także Państwo kompleksową organizację imprez firmowych, konferencji, szkoleń, targów, bankietów, spotkań biznesowych, akcji promocyjno-marketingowych, jubileuszów.

 

Jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły i sugestie.